mandag den 28. oktober 2013

rainy and windy day

rainy and windy day



På torsdag skal jeg op i nv, så jeg har brugt hele dagen i dag på at skrive læse om bioethanol(fedt), lave forsøg(federe) og skrive rapport(fedest). Da jeg skulle hjem fra skole, var vejret så slemt, at jeg ikke kunne gå til stationen - så jeg fik et lift af min søde venindes mor. Da jeg så var på stationen, fandt jeg ud af, at togene var stoppet med at køre, så jeg satte mig indenfor. Da jeg så sad derinde, var der en mand, der spurgte om der var nogen, der skulle til Korsør - det skulle jeg... og det endte med, at mig og en anden fik lov til at køre med(TAK) og så hentede min mor mig på korsør st. Min far, som arbejder i København, kan først komme hjem i morgen på grund af vejret. Vildt.

A

Ingen kommentarer:

Send en kommentar