lørdag den 1. juni 2013

todays + new in


Buskedragt, H&M(har klippet benene af den). Strik, James Pringle. Taske, Nafnaf.

I går kom jeg hjem fra en uge i Edinburgh med mine forældre og bror. Vi har virkelig haft en god tur... Edinburgh SKAL opleves! Der er så vildt og "eksotisk" på mange måder. Man kan købe kilte og kashmir og smage haggis over alt(ha ha). Jeg havde mit kamera med, men jeg fik SLET ikke taget nogle billeder; på trods af at lige meget hvor vi begav os han var der enten interessant arkitektur eller en sindsyg udsigt - det var bare virkelig svært at fange.(Hvis i vil teste jeres fotografiske evner - tag til Edinburgh... Det er den ultimative fotograf-mandomsprøve).

Strikken har jeg købt i Edinburgh sammen med min mor - som fik en magen til bare i blå.(VENINDE-STRIK.... ha ha).

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar