tirsdag den 7. maj 2013

new,green,oversize

Jakke, H&M

Amalie, 9 år(cirka)
Jeg og grøn har i en periode på alt for lang tid været uvenner. Det har noget at gøre med at jeg på et tidspunkt fik NOK. Engang tog jeg(og mange andre) meget billeder udenfor... Det kunne være outfitbilleder med en busk i baggrunden, et billede af haven og så videre.
Vi har ikke altid været uvenner - mig og grøn. Engang fik jeg mine forældre til at investere i en armigrøn bluse og et par militærbukser...(Jeg var 9 år, var med på beatet og manglede 3 fortænder.)
Nu har jeg så efter lang tid, hvor jeg har båret nag overfor den stakkels farve(den kan jo ikke gøre for at vi alle sammen på samme tidspunkt syntes, at det var topdollar at posere foran en busk) valgt at anskaffe mig en armigrøn jakke. 

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar