fredag den 15. marts 2013

Nike air + de sidste par dage

 Øreringe, bluse og bukser, H&M. Sko, Nike.

I ONDsdags fik jeg revet en tand ud. av av. Da jeg kom hjem fra tandlægen sov jeg stort set dagen væk - spiste chokolade(da jeg endelig måtte spise igen) og ja...
     I går var jeg på kulturtur med min klasse i København. Vi var på Nordisk Film, Christiansborg, i teatret og på guidet tur i København centrum. Da vi fik lidt tid til at shoppe købte jeg et par Nike Air. De er så overdrevet fede OG behagelige!
     I dag har jeg været til en casting. Hvis det går godt med den, kommer der nok mere om det på bloggen. ellers har jeg bare hygget mig med min søster og hendes kæreste. Nu ser jeg frem til en weekend med lektier, oprydning og arbejde - man har vel ikke for lidt at tage sig til? Ha ha.

Vi blogges.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar