mandag den 4. februar 2013

Krea-søndag og tandlæge-humor




I går holdte jeg krea-søndag, med min veninde, Cecilie. Det var rigtig hyggeligt og vi var meget produktive, ha ha! Til frokost spiste vi nachos, hvilket resulterede i, at jeg fik rigtig meget ondt i en af mine tænder. Senere på aftenen, da jeg var kommet hjem, fandt jeg ud af at jeg kunne rokke med et stykke af tanden, og at den var flækket.

I dag fik jeg så en tid hos tandlægen, og fik revet det stykke ud der var flækket af. Mens tandlægeinden sad der fik hun da lige tilføjet "Det er sådan en der river tænder ud"... Sjovt, men egentlig ikke.

Da jeg var færdig hos tandlægen kørte jeg hjem, og min mor fik købt det nye Elle til mig. Nue.

Nu sidder jeg bare og slapper af efter et meget hårdt og begivenhedsfuldt døgn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar