tirsdag den 1. januar 2013

2013 nytårsfortsætter

Godmorgen i søde læsere. Jeg synes, at det er tid til nogle nytårsfortsætter; i forhold til bloggen, træning, skolen, og mit liv generelt.

På bloggen vil jeg i 2013: 
1. Finde et ordentligt navn.
2. Give bloggen en makeover. 
3. Skrive flere tekster. 
4. Blogge mere seriøst.
5. Finde et tema. Jeg har på et tidspunkt overvejet, at det skulle være en fotoblog, musikblog, en madblog eller en modeblog. Bare sådan så det ikke bare er en mit-ego-blog. Haha

Træning/sundhed anno 2013:
1. Jeg vil spise sundere.
2. Jeg vil fortsætte med at løbe og danse zumba med min mor.
3. Jeg vil lade være med at græde, når jeg er ude at løbe!

I skolen vil jeg i 2013:
1. Være mere koncentreret. 
2. Få flere 12-taller. Hihi.
3. Lave lektier sammen med Christian.
4. Sige mere i timerne.
5. Forbedre mig i både mine svage og stærke fag.

Mit liv 2013:
1. Forvente mindre.
2. Arbejde hårdere.
3. Være glad.
4. Være kreativ oftere.
5. Læse flere bøger!

Sikke en overskuelig række nytårs fortsætter jeg lige fik på bordet, hva? I dag er jeg så sindsygt smadret, fordi jeg spillede Rummikub til kl 2 i nat.. Så jeg starter i morgen! hi hi.

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar