tirsdag den 25. december 2012

Denne juls gave-fangst

Fra Christina:
Neglelakfjerner, Sephora. Caviar manicure, Ciaté. Matte topcoat, Rosie & Roses.
Fra Christian:
Gossip girl season 3
Fra far og mor:
Langærmet t-shirt, Vero Moda. T-shirt, H&M.  T-shirt, Devided. Volder mange underbukser, H&M.

Fra mor og far:
Top, bukser og kjole, H&M.

Fra Amanda:
Taske, Pieces.

Fra familien fra LOLland:
Aquarelblok, Folia. Vandfarver, FABER-CASTELL.

Hej piger!
Hold op hvor blev jeg MÆT igår. Det er utroligt som man tror, at mavesækken automatisk da ved, at det er jul. For det ved den altså ikke... og jeg er sikker på, at den heller ikke lige er forberedt på julefrokost i dag! Når alt dette så er sagt, havde jeg en super hyggelig juleaften med min dejlige familie!

Kram og glædelig jul! hi hi


1 kommentar:

  1. Hej:9

    vil du følges?

    Hvis du følger mig først og skriver en kommentar, så følger jeg med glæde også dig:)!!

    Emma..

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    SvarSlet