søndag den 23. december 2012

Advent

1. søndag i advent
Lyserøde glimmer-neglefile, ukendt. Luksus håndcreme, Aloe Vera. Ansigtscreme, Loréal Paris. Neglelakfjerner, Cutex. 

2. søndag i advent
Morgenkåbe, ukendt.

3. søndag i advent
Biografbilletter til Hobitten i 3D.

4. søndag i advent
Støvler, min moars.
Hej piger!
Så er det endelig jul i morgen. Jeg skal arbejde næsten hele dagen. Selvom at jeg gerne ville være hjemme, er det også hyggeligt nok... ha ha.
Jeg begynder snart at blogge igen.

Tænkte lige, at jeg ville vise jer de adventsgaver jeg har fået i år. Mine nisser har haft et buget på kr. 500, fordi vi gerne vil ud at rejse! Så det er ikke kæmpestore gaver... men jeg er glad for dem allesammen! Ha ha.

Nu vil jeg rydde lidt op til vi får gæster i morgen, og 13:30 vil jeg tage på arbejde for 2. gang i dag=begive mig ud i snevejret blandt andet. Aktiv juleferie!! Ha ha.

Fortsat god lillejuledag!

Kys

2 kommentarer:

  1. Læææææææækre sko :-)!!

    - kig gerne forbi og smid en kommentar♥.
    amazinglaugh.blogspot.dk

    SvarSlet