lørdag den 10. november 2012

Roomtour


Tegne-og-lektie-hjørnet på mit skrivebord. This is where the magic happens... I hvertfald bruger jeg i period rigtig lang tid her.

Blogge-og-musik-hjørnet af mit skrive bord. Her skriver jeg indlæg, læser blogs, hører musik og finder akkorder når jeg skal spille guitar.

Min seng. Her sover jeg. Meget yolo-agtigt.

Synes også lige, at I skulle se det her billede min mormor malede til mig for nogle år siden. Hun er da noget af det dygtigste og sødeste i verden! Jeg har før haft det oppe, at hænge på mit værelse i lang tid. Men jeg rykker SÅ meget rundt - også på de ting jeg har oppe at hænge. Nu her jeg så valgt at hænge det op igen. 


Den hvide komode. Udover at den pynter for sindsygt, bruger jeg den til at opbevare rigtig mange ting i, til at tage new-in billeder på(nogle gange) og så sent som i dag har jeg brugt den til, at tage outfitbilleder med. 

Jeg har et vindue der går ind til spisestuen og køkkenet. Meget praktisk hvis jeg kunne tænke mig, at vinke til min mor, når hun laver mad.

Ikea-reol med hyggelige ting på toppen. 

Halskæde jeg engang fik i fødselsdagsgave af min kusine. Selvom at den ikke altid ligger fremme skulle i lige se den. Det er en slags sneak-peak på et indlæg der kommer snart - spændende.

Hej piger! Jeg ville lige dele nogle billeder af mit værelse med jer - nu hvor der er rent og ryddet. 

Kys

8 kommentarer:

  1. Fint værelse og fin blog :)

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Dit blogge-og musikhjørne ser vildt hyggeligt ud!

    http://priiicetag.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Dit værelse ser virkelig hyggeligt ud.. Kan rigtig godt lide skindet på din stol. (:

    Knus Rebecca.
    rebeccasjensen.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Dit værelse ser virkelig hyggeligt ud! :)
    http://www.cecilie-bruun.dk

    SvarSlet