lørdag den 3. november 2012

New in

I går da jeg var med Camilla i Slagelse, fik jeg som skrevet i tidligere indlæg, købt et par ting:

I H&M købte jeg en lyserød angora-sweater, fra deres Lana Del Rey-kampagne. Det var den sidste de havde, og vi måtte spørge om hjælp til at finde den eneste de havde tilbage. Den er SÅ SINDSYGT lækker - og så kostede den jo ingen penge. 150 kr. for en angora-sweater, er jo helt ekstremt... Den er lidt oversize og dejlig varm.

Jeg fik også købt lidt glimmer-neglelak fra henholdsvis Opi og Chanel. Jeg synes at de begge to er helt utroligt fine og meget forskellige. 

Lige for tiden -bemærk at det kun er lige for tiden- er jeg meget forelsket i alt med glimmer. Det er meget forfærdeligt, en smule komisk og noget jeg helt sikkert kommer mig over. Haha, men det er altså sådan det er for tiden.
Vi blogges.

6 kommentarer:

  1. Ej har også haft den der periode med at være forelsket i alt glimmer, og tror bestemt ikke at vi er de eneste der har prøvet det :p


    - smid en kommentar, så er du flink!
    http://amazingtyping.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Okay :-) er den god og holdbar?:)

      Slet
    2. Jeg må være dig svar skyldig. Har ikke afprøvet den endnu!

      Slet