tirsdag den 13. november 2012


Jakke, Asos. Cardigan, Linne Bjerg. T-shirt, H&M. Nederdel, DAY Birger et Mikkelsen. Strømpebukser, H&M. Støvler, Dr. Martens.
Øreringe, H&M.

Hej piger!
Det er snart ved at være noget tid siden, at jeg har vist outfitbilleder + jeg har slet ikke vist mine Dr. Martens i action... Så jeg tog i dag efter skole mit kamera under armen og tog et par billeder i haven. Der blæste en lille smule, så selvom at jeg virkelig gjorde ALT for at tæmme mit hår, var det altså over det hele. Der er -som i kan se- også lidt movember over billede 2... Men sådan er det jo. Ha ha.
Vi har emneuge i skolen(fri kl. 13 hver dag og "ingen" lektier), så jeg har rigtig meget tid til at lave alle mulige kreative ting herhjemme. Dog har vi OVERDREVET mange lektier for(som i: læse en bog, lave blækregning, læse og forstå 7 siders engelsk, oversætte 3 sider tysk) til i næste uge, så ja...

Vi blogges

2 kommentarer:

  1. Tag evt. et kig fordi http://imgonnafuckinglivetwice.blogspot.dk/ og følg min ny opstartede blog der kommer en masse om hverdagslivet, sko, tøj, shopping, det at bo hjemmefra osv. :D

    - Emilie
    http://imgonnafuckinglivetwice.blogspot.dk/

    SvarSlet