onsdag den 14. november 2012


I løbet af en normal dag spiser jeg 44 gange. 20 af gangene er det yoghurt med mysli. Og når jeg så spiser yoghurt med mysli er der så meget mysli, at både min mor, bror og far når at kommentere det.(Min mor tror, at jeg også tager honning på, hi hi). Så nu har jeg fundet et sindsygt underligt alternativ og jeg er 100% sikker på, at jeg er det eneste der synes det smager godt. Men okay, here it goes:

Yoghurt naturel med havregryn og banan (Føler mig helt helse-from):

Du skal bruge:
2-3 dl yoghurt 
1 dl havregryn
1 banan
(Prøv jer selv frem, hvis forholdene er helt skævt fra den)

Fremgangsmåde:
1. Skær bananen ud i små skiver
2. Hæld yoghurt i en skål
3. Kom havregryn på.
4. Læg banan-skiverne på.
5. Server/spis/tag et billede af det.

Jeg vil anbefale at drikke the, kaffe eller mælk til.

Kys






Ingen kommentarer:

Send en kommentar