mandag den 12. november 2012

Hello friend

Jeg har i noget tid overvejet, at fjerne alle de overflødige ting fra mit liv. Herunder er alt fra facebook til meningsløse apps på min mobil. Jeg har nemlig konstateret, at jeg bruger min tid helt forkert. Når jeg burde lave lektier, er jeg på Facebook. Når jeg burde lave noget der gør mig glad, er jeg på Facebook. Når jeg burde sove, er jeg på Facebook. Jeg skal være den første til at indrømme, at jeg ikke kan styre det. Jeg kan bare ikke. Jeg ved ikke hvorfor. Jeg bruger ALT for meget tid på ligegyldige ting. Det er udmattende...
Bloggen ikke noget jeg vil fjerne, for jeg elsker at blogge. Men jeg vil helt klart prøve at prioritere noget bedre.

(Ha ha. Lige en update + note til mig selv)

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Har du ikke bloglovin?

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Men efter jeg har fået nyt domæne er det gået meget galt!

      Slet