torsdag den 29. november 2012

Briller, geografi og sådan noget....




Hej piger!
Mit liv laver så sindsygt meget fis med mig, at jeg er nødt til at reagere. Så derfor; et uventet indlæg med rolige billeder og voldsom tekst. Måske bliver teksten ikke så voldsom endda, men puha da...

I går var jeg til synstjek, fordi jeg i noget tid har gået og haft meget ondt i hovedet. Underligt nok viste det sig så, at det simpelthen er fordi at mit syn er blevet ret dårligt. Så nu skal jeg altså have briller. Heldigvis skal jeg mest bare bruge dem i skolen og sådan noget, for mig og briller - Nej. Jeg prøvede så 117 forskellige briller, og vi kom frem til et par Ray Ban. Det kan være at de aldrig kommer sådan rigtig på bloggen, det kan også være at de gør...

Næste begivenhed der skabte total forvirring skete idag. Vi har haft terminsprøver i geografi og i engelsk. Da jeg tog afsted i morges havde jeg godt nok ikke sat næsen op efter noget højere end 02 i Geografi. Men til min store overraskelse fik jeg 10? Den karakter kan holde mig lykkelig i et stykke tid endnu. Ha ha.

Okay.

I morgen er det klippe-klister dag på min skole=grimt julepynt, glade børn og tidligt fri. Tidligt fri= lektier.

Weekenden bliver travl= Min søsters fødselsdag, arbejde, håndbold og familiekomsammen.

Vigtig viden, ligegyldig info...

Vi blogges



2 kommentarer:

  1. Hvad betyder din header? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Imidlertidig header.... Den betyder: Jeg elsker heste

      Slet