søndag den 11. november 2012

Aura



Hej piger! Jeg har haft en meget produktiv dag, ha ha. Jeg har været på arbejde, danset zumba med min mor, set fjernsyn(hvor aktivt!!!!), spillet guitar, sunget og tegnet!
Ville lige vise jer en tegning jeg har lavet, der er inspireret af den smukke og talentfulde danske sangerinde, Aura Dione! Jeg er tilfreds med resultatet. Jeg kan godt lide at det ikke er pænt og detalieret, men at det er meget råt og på en eller anden måde specielt...

Kan I kende hende, eller er jeg helt væk?

Kys

2 kommentarer:

  1. Jeg synes din tegning er ret grim, den er ikke særlig godt tegnet og det ligner hende slet ikke... Men jeg kan også godt li' rå tegninger, men den ligner overhovedet ikke

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi at du er ærlig. Min tegning er grim og ikke særlig godt tegnet og det ligner ikke Aura særlig meget.

      Men det jeg godt kan lide ved den, er at den er grim og meget skitseagtig.
      OG det var ikke meningen, at det skulle ligne Aura på en prik, men det skulle være inspireret af et billede af hende.

      Kys :)

      Slet