tirsdag den 16. oktober 2012

white


øreringe, H&M. T-shirt, Cheap Monday. Hår og ansigt, la naturel. 

Hvor er det sjovt og nærmest nostalgisk med et selvtaget shoot. Engang lavede jeg ikke andet end at tage billeder af mig selv(Seriøst). Denne 'vane' er jeg god kommet i hvert fald en lille smule af med, og jeg tager egentlig mest billeder af mig selv hvis det er fordi at jeg skal vise mit outfit eller new ins. Men NU har jeg jo ferie og dermed masser af tid der alligevel går med at lave ingenting, så jeg tænkte at det ville være lidt hyggeligt med noget ego på bloggen.

Kys

7 kommentarer:

  1. Hej jeg har nomineret 'bambi on ice' til min liebster blog award!
    Tjek min blog for spørsmålene!

    Hilsen Ida:)
    http://mind-blows-by-ida.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Fine billeder!

    /Camilla
    downwithbirdie.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Hej :D!
    - Fin blog du har jeg følger dig fremover, håber du vil tjekke min blog ud og smide en kommentar og måske følge den hvis den er god nok!

    Ha en god dag!<3

    - amazingtyping.blogspot.dk

    SvarSlet
  4. Tak fordi du gad kigge forbi, der skal lige siges at vi ikke er 7 medlemmer om bloggen endnu så vi mangler stadigvæk nogle :-)

    - Du kan skrive en mail til mig, hvis du er interesseret i at være med:)
    Su.ado@hotmail.com

    SvarSlet