tirsdag den 9. oktober 2012

Uhh en video



Musik, Norah Jones-Chasing Pirates. Strik, Bukser og ørering, H&M. 
Udover at have spist og blogget hele dagen(begge ting har virkelig på en næsten skræmmende måde præget min dag - frem og tilbage mellem køleskabet og min computer...), så har jeg fået lavet en lille outfit-video. Mest af alt var det for lige, at vise min nye elskede strik, som jeg købte i Barcelona. Udover det tænkte jeg, at jeg ville prøve at begive mig ud i noget nyt - som video-optagelse og -redigering i den grad er.

Jeg synes ikke, at videoen er perfekt, men jeg er langt fra utilfreds hvis jeg skal være helt ærlig. Noget af det eneste der irriterer mig lidt, er den magnetiske tiltrækning der er mellem mine hænder og mit hår... At jeg ser træt ud er en helt anden side af sagen - og jeg synes egentlig ikke, at det er et særlig stort problem. For jeg er bare træt - eller teenagesløv - måske.


4 kommentarer:

  1. Du er helt vildt smuk! - jeg tænkte på, drømmer du om at blive model? Du har jo både udseendet og højden?

    http://priiicetag.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du bare sød!

      Faktisk har jeg været inde hos scoop models, som ikke kunne bruge mig. Derudover har jeg sendt billeder og skrevet lidt sammen med unique models, som der heller ikke kunne bruge mig. Så jo! Det er noget, jeg har overvejet... Men det er ikke gået særlig godt :-D ha ha

      Slet
  2. Du er så fandens smuk!!! Altså det er jo helt vildt

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, hvor er du sød! Og i lige måde <3

      Slet