fredag den 12. oktober 2012

Skyfall - Adele

Jeg ejer hverken video eller billede. 

Adele rocker virkelig den nye James Bond sang. Jeg elsker at den ligesåmeget som den er proppet med James Bond-stemning også viser noget Adele... Jeg - som normalt skal tvinges til at se film(når det ikke er komedie, tøsefilm eller handler om skæve eksistenser) - får helt lyst til at se James Bond.

Hvor er det bare godt. Ja, jeg er altså helt oppe at køre... Jeg ved ikke med jer? Men nu er det officielt, at den nutid vi lever i, ikke KUN kan producere dårlig musik.

Kys

4 kommentarer:

  1. Uhh ja hvor er den god :)
    Er begyndt at blogge igen og må sige jeg har savnet det meget, kig gerne forbi :)
    www.sofie-brandt.blogspot.com

    Sofie

    SvarSlet
  2. Super fed blog, som jeg nu følger! Ikke fordi det skal være sådan noget "jeg følger din, du følger min"-agtigt, men fordi jeg synes din blog er rigtig god! (:

    Men du er velkommen til at se forbi min blog - hvor du bl.a. kan se hvordan man kommer billigt på Roskilde (eller andre festivaller) http://signechristensen.blogspot.dk/

    - Signe C. (:

    SvarSlet