fredag den 19. oktober 2012

Nye vinterstøvler! -Nej, Amalie - tro om igen

Hej piger!
Jeg har i dag brugt RIGTIG lang tid på at kigge på vinterstøvler på Strøget med min mor. Med RIGTIG lang tid mener jeg; trætte ben, ondt i skuldrene og i ryggen og kvalme. Jeg vil egentlig også mene, at de fleste på den tid vi har haft, burde kunne være i stand til at finde et par gode og fine støvler. Men nej - for når faktorer som kræsenhed og for store fødder spiller ind, er det et lidt større puslespil. 

Så nu sidder jeg her; med alle mine penge vel og mærke men med alt for lang tid spildt. Og jeg må indrømme, at jeg synes, at det hele er en smule håbløst. 

Ja... Kan i mærke, at det er en aftendeprimeret, træt og irriteret Amalie vi har med at gøre... Jeg gør mit bedste for at holde bandeord ude af dette indlæg.

Anyway: Jeg fandt 1 par støvler(udover de der doc Martens jeg er så skudt i). Vi spørger så den vældig fine dame om de har dem i større. "Nej! Lige den model går kun op til 40, men de andre går op til 41". SERIØST? Hvorfor mig - HVORFOR! Vi måtte derved erkende, at jeg så nok ikke kunne passe nogle af deres sko og forlod butikken.

Seriøst. en ting er når ens klassekammeraters sikkert søde mødre kommentere ens fødder; kalder dem store plader fx. Det kan jo ske... noget helt andet er, at jeg åbenbart ikke kan passe nogle sko, for jeg kan skuda ikke bare vælge at gå rundt i sokker i sneen. 

Er der andre der har det på samme måde, eller er jeg bare Palle alene i verden? 

(Hvis der er ualmindeligt mange stavefejl og sådan i dette indlæg, er det fordi at jeg ikke kan stave når jeg er irriteret, stresset og træt - det har jeg i hvert fald hørt noget om)

Kys til jer

6 kommentarer:

  1. Jeg har faktisk også været på strøget og lede efter vinterstøvler idag! Men med lidt mere held end dig :) Held og lykke med jagten, og 41 er da ikke kæmpe stort på nogen måde? :)

    SvarSlet
  2. Vinter støvler kan være virkelig svære at finde, når de skal være de helt rigtigt.
    tjek min blog udd, så er du sød :)
    http://lifeasnanasoerensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det rigtigt, men jeg har bestemt mig nu! :-p

      Slet
  3. Wow Amalie!... Blev faktisk (ondt nok) lidt glad da jeg læste det, for føler mig ikke helt palle alene i verden nu..
    Du aner virkelig ikke hvor godt jeg kender det der...
    Anede ikke at du også havde det problem, men det der med store "plader" er ikke nice..
    Og nej. Du er bestemt ikke palle alene i verden! Noget af det værste er bare når folk kommentere det, og siger: "wow du har store fødder! Hvilken størrelse?" -.-
    Er bare klar til at smække dem en.. eller bare sige noget om deres krop, så de kan mærke hvor hårdt det kan ramme..
    Sidste år var jeg nød til at tage til Tyskeland med min størrelse 42, da jeg også skal have bredde sko fordi jeg er platfoddet..

    - Dejligt du kunne huske mig fra Bruno Mars koncerten!(-;

    Hilsen Astrid.


    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt - så er vi i det mindste 2 eller faktisk kender jeg en mere også.

      Dig glemmer jeg ikke lige <3

      Slet