torsdag den 11. oktober 2012

Nej og JA JA JA

Status er den, at min drøm om et par såkaldte "Frank Wright Blackfoot Military Boots" i min størrelse er Død - med stort D - ja. Så nu har jeg 2 muligheder(som jeg selv ser det). Enten begiver jeg mig ud i et par klassiske Dr Martens eller et par ASOS ATHENA Ankle Boots:
Hvis prisen på et par Dr Martens ikke var så vanvittig høj i forhold til de andre, havde jeg bare GJORT det. Men fakta er at jeg er pisse nærig, og ikke er typen der med glæde lægger en million-milliard for et par sko(det er sket før, at jeg har brugt 900 kr. på et par sko-og rulleskøjter- for bare at få dem i min størrelse). Det svarer til lidt under 1 måneds arbejde.

Men et bare dr. Martens næsten majestætiske og skøjte-agtige udseende er måske værd, at bruge 1000 kr på?

Jeg ved det sku ikke, og en helt 3 mulighed(så var der ikke kun 2 muligheder, UHHHHH) kunne være, at jeg tager ud og kigger på sko med min mor i weekenden.

Udover at jeg sidder og er fuldstændig muggen i krukken(græder også lidt) over at min støvle-situation ikke er særlig optimal, har jeg fået et brev fra den skønne Laura. Hvor er det bare hyggeligt, og det viser sig, at vi har mere tilfælles, end jeg egentlig gik og troede. Jeg tror jeg sætter mig til at skrive et svar, så jeg kan sende det i morgen(Når jeg også skal sende the Frank Wrights retur) -hvis det er værdigt-. Seriøst, det brev har totalt redet slutningen på min dag og mit humør. Så jeg vil slutte dette bitre indlæg med at sende en masse tak og kram til Laura for god timing og et fiiiint brev!

Kys

2 kommentarer:

  1. årrh hvor er du dejlig! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Skriver og skriver og skriver og skriver. Seriøst Laura, hvis du når du åbner brevet tænker, hold kæft hvor jeg hader at læse, må du virkelig undskylde... Men jeg har virkelig indtilvidre skrevet en lillesmule for meget..

      KYSSS

      Slet