onsdag den 10. oktober 2012

I wasnt there...

Tænk lige på, at I kunne have set mine køb allerede i dag. Men nu må I simpelthen vente til i morgen, fordi jeg ikke var hjemme, da postbudet var her. Ellers hørte jeg bare høj musik, og kunne ikke høre da det bankede på døren... Måske var det en genert postmand, der bare ikke turde banke på, men kun kunne magte, at lægge en seddel. 1 thing - 100 excuses.

I hvert fald er fakta den, at jeg ikke nåede at få pakken i dag, og skal imorgen selv(måske med min bror) ned og hente pakken i postbutikken i superbrugsen, som ligger ved siden af Fakta(Sikke hun kaster rundt med ordene - det at bruge fakta og Fakta i selv og sammesætning). Jeg lover et indlæg om min pakke enten i morgen eller på torsdag. Og hvis der er noget jeg ikke kan passe, går jeg ud og begår et mord.(Nej) Jeg lægger mig bare til at græde. Kryds lige fingre for mig og be med mig til størrelsesguden om velsignelse, tilgivelse og benådelse, Så tror jeg nemlig nok det skal gå!

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar