lørdag den 6. oktober 2012

Hola


Hej piger!
Nu var det tid til IGEN at starte forfra. Ikke bare med mere energi og inspiration, men også med en forhåbning og færre ego-billeder og direkte uinteressante indlæg.
Det er med så meget glæde, at jeg kan fortælle jer at indlæggene ikke er slettet, men faktisk bare gemt som usynlige for alle andre end mig selv -og nogle af indlæggene dukker måske endda op igen på bloggen-. Så på mystisk vis starter jeg for jer forfra og for mig selv fortsætter jeg bare...

Jeg er lige hjemvendt fra Barcelona, hvor jeg hver dag i en hel uge drak for meget kaffe... Hvilket egentlig efterhånden ikke er en ny ting... Dette kaffeforbrug gik dog lidt af sporet, da jeg i morges gik rundt med en Caramel Macchiato i den ene hånd og en Caffé Americano i den anden. Det var faktisk direkte pinligt!
Jeg har også en masse kultur og køb at vise, så jeg skal nok til at overføre og redigere billeder!

Kys

2 kommentarer:

  1. Skønt billede og skøn blog :) Følger dig nu :)
    Kig gerne forbi: Katrineberner.blogspot.com

    Knus Katrine

    SvarSlet