tirsdag den 9. oktober 2012

Frank Wright Blackfoot Military Boots


At være 176 cm høj, burde indebære at man har store fødder. Og sådan er det også -i hvert fald for mig.  Dette gik op for mig for første gang, da jeg kunne passe de samme sko som mine veninders mødre, og mine veninder selv stadig kunne passe børnesko. Ja, jeg var en af de første der måtte kysse Skofus farvel. 

Så nej - jeg har aldrig været stor fan af at lede efter det perfekte par sko. Men derimod, har jeg så når jeg endelig fandt et par, været fan af dét. 

Faktisk er mine fødder vokset sig så store, at der er damesko nu, der ikke går helt op til størrelse Amalie.  Tit synes jeg det er ret pinligt, men mest af alt at det bare rigtig irriterende.

Men nu til sagen: Allerede inden jeg tog til Barcelona havde jeg siddet og kigget på vinter-sko og jakke. Og først var jeg egentlig blevet meget forelskede i disse(LINK), men i og med at jeg overhovedet ikke er sikker på at jeg kan passe dem(damesko, i ved) var jeg nødt til også at tjekke Asos' mandesko. Og så heldig - som jeg engang i mellem bilder mig ind at være - fandt jeg ovenstående. Hvor jeg jeg glad for at finde et par sko i Amalie-størrelse, der ikke SKRIGER testosteron. Ligeså vel som de er mandesko, kunne de godt gå for at være en damemodel. Så med hjælp fra min mor bestilte jeg dem i søndags.

Så status er den, at et par Frank Wright Blackfoot Military Boots er på vej hjem til mig sammen med Jakke og andet. Hold kæft hvor er det lækkert, og hvor er jeg spændt på om jeg kan passe det hele. Seriøst! Kryds lige jeres fingre for og med mig. 

Kys

2 kommentarer:

  1. Af en eller anden grund troede jeg faktisk, at du var sådan en lille én. Det er nok bare mig, men jeg synes ikke du virker sådan.. specielt høj/lang på de billeder jeg har set af dig. Det var en overraskelse. :-)

    Men i hvert fald; Held og lykke med dine nye sko! De ser i hvert fald rigtig fede ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, hvor sjovt! Men jeg kan ikke løbe fra, at jeg er høj! :-p

      Slet