tirsdag den 9. oktober 2012

BARCELONA 1.00

Strik, H&M

Fløjls-agtige bukser, H&M.


Billede, Pas-foto automat.
På hele Barcelona-turen købte jeg af tøj i alt 3 par bukser, 2 t-shirts og 1 strik. ALTSAMMEN i H&M = fornuftig pris og kvalitet. Men på trods af, at jeg jo har gjort mig en del køb viser jeg ikke det hele som new ins. Jeg viser nok noget i outfits, men det er altsammen Basic og det ville kede os alle sammen med billeder af 6 stykker sort basic tøj...

Men alligevel kunne jeg ikke lade være med at vise jeg den lækre strik og de fine bukser. Strik og buks(yes, der brugte jeg lige det fede ord jeg kunne komme på) har det til fælles at man både kan bruge dem til dresse et outfit op og dresse et andet outfit ned.
Jeg glæder mig så meget til at få det brugt til efteråret(NU, yes) og vinter. Så jeg sidder lidt med en følelse af, at kulden udenfor OG indenfor(sidder med dyne og varm kaffe) ligepludselig har fået en mening...

Synes heller ikke lige, at i skulle snydes for "pas-fotoet". Efter min mening findes der ikke noget mere charmerende inden for fotografi end pasfoto-automatbilleder, engangskamera-billeder og polaroid-billeder! Ligemeget hvor grimme de bliver, vil man altid holde af dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar