tirsdag den 9. oktober 2012

BARCELONA 0.75

Tordag var vi henne og se det olympiske stadion. Og næsten hele den tur lånte jeg altså mit kamera ud og måtte gå med solbriller fordi jeg var SÅ smadret. 
Som I kan se, var det ret stort! Og da jeg først havde drukket lidt kaffe gik det fint nok med at opservere og opleve.


Fredag skulle vi have været på Picasso museet, men i stedet tog vi rundt og så en masse Gaudi. Der var også 3-4 timer, der gik med badning. Dog badede jeg ikke, men fik tiden til at gå med en af mine klassekammeratinder.
Om aftenen havde vi så aftalt at tage kjole på alle sammen(10 ud af 12 fulgte denne diktatur, Ha ha). De fleste satte også hår og makeup. To af mine værelses kammerater og jeg tog den derimod la Natural uden makeup og galla-ish hår. I stedet brugte vi tiden inden vi skulle ud at spise på, at høre musik på vores værelse.

Alt i alt har det som I kan se været en hyggelig, hård, solskinsfyldt og sjov tur. Men hold op, hvor jeg jeg lykkelig da vi endelig kom til kolde Danmark igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar