lørdag den 8. september 2012

Today



Hej piger!
I dag holder vi fødselsdag for min far. Hele familien(på min fars side) er samlet og indtil videre har vi spist en masse mad, taget familiefoto og været på stranden og spille volleyball, ha ha. Da vi tog det der familie foto nåede vi kun at tage et på min farfars kamera... Så inden jeg overhovedet fik fundet mit frem var alle smuttet. Men så valgte min kusine og jeg at tage vores egne familiebilleder... Vi må ikke ride på hinandens rygge, så det er nogle helt eksklusive billeder, ja.

Jeg har fået ny computer idag, så det vil der nok komme et indlæg om snart. Er i spændte på hvad det er for en? Hvis i vil have et hint kan det findes på instagram, hvor jeg hedder @amaliemariaj :)

Vi blogges

2 kommentarer:

  1. Fede billeder! Jeg vil da lige gå ind på din instagram, for lidt nysgerrig bliver man da :-P
    Knus.

    SvarSlet