fredag den 21. september 2012

Praktik - Torsdag & Fredag

 I går, torsdag var vi på shoot igen. Men fordi jeg skulle møde ret sent, nåede jeg at tage et par billeder i min søsters lejlighed. På ovenstående billede kan i se en skulptur jeg lavede til hende engang i sløjd. Kan godt for lige at blære mig sige, at min lære var ret forbavset over at jeg var så god til det ;-p. Ha ha. Tror hun kalder den Hansi...

Da vi var færdig på shootet tog jeg hen til min søster på hendes arbejde. Da hun på et tidspunkt fik fri tog vi i biografen og så You & Me Forever. Jeg ved ikke helt om den levede op til mine forventninger, men i hvertfald var det hyggeligt!

I dag skulle jeg ikke i praktik. Så jeg så lidt gossip girl, snakkede på Skype og gik en lille tur i Valby. På min tur fik jeg taget ganske få billeder. Som i kan se fik jeg taget et billede af selvseste Jesus Christ på sit kors, og en sød rose. 

Nu er jeg endelig kommet hjem. Jeg fulgtes med min veninde, Maria, i toget. Virkelig hyggeligt! Jeg skal også være sammen med hende i morgen, når jeg har været ude og løbe med min mor! 

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar