tirsdag den 18. september 2012

Praktik - Tirsdag

Hej piger!
I dag er jeg som nævnt på bloggen startet i praktik hos en fotograf. Faktisk har jeg været så heldig, at vi har været på shoot i dag og skal det også både i morgen og torsdag.

I dag har jeg ikke haft mit kamera med på shoot, fordi jeg bare skulle holde en reflektor og sådan noget. Men jeg skal nok tage mit kamera med i morgen, så jeg kan få taget nogle billeder! MEN selvom, at jeg ikke har haft mit kamera med i dag, har jeg haft min iPhone med! Så jeg har taget 1 billede.

Nu er jeg lige kommet hjem fra aftensmad på min søsters arbejde, og er mere eller mindre på vej i seng!

Kys


2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot!

    http://priiicetag.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Yes! Og idag har jeg været omgivet endnu flere og flottere af slagsen! :-) haha

    A

    SvarSlet