onsdag den 19. september 2012

Praktik - Onsdag

Hej piger!
Igen i dag har jeg slet ikke fået nogle billeder med mit kamera! Hvilket er ret ærgerligt, da vi har været på 2 superfede -og meget forskellige- locations!

Da jeg fik fri kom min søster og hentede mig. Vi har bare slappet af, og jeg har -for at det ikke skal være løgn- set Gossipgirl siden vi kom hjem og så til nu.

I morgen skal jeg møde ret sent(dejligt). Og på fredag har jeg MÅSKE fri. Så kan det jo være at jeg får taget et par billeder. Pudsigt.

Jeg tror snart vi smutter i seng.

kys
Ps. Lige et billede jeg tog inden jeg ombestemte mit tøjvalg, før jeg smuttede ud af døren i morges.

1 kommentar:

  1. Kom tilfældigvis forbi din blog, og hvor er den bare fed! Helt sikkert ikke sidste gang jeg er her forbi! :)
    Hvis du har lyst til at læse om det at være udvekslingsstudent i Frankrig, så kig forbi min blog:
    http://www.katrineisabella.dk/
    - Måske vi kan følges?
    Knus Katrine

    SvarSlet