søndag den 9. september 2012

MacBook Air


I går fik jeg min MacBook Air. Faktisk er det fordi jeg skal bruge den i skolen, fordi min klasse er blevet IT-klasse. Indtil nu har jeg brugt min fars computer, så jeg er rigtig glad for at jeg lang om længe har fået min min egen.

Den har engelsk tastatur, men jeg kan godt skrive æ, ø og å. Der er dog nogle af tegnene jeg skal vende mig til at finde, ha ha. Den vejer kun lidt over et kilo og fylder mindre end nogle af mine bøger!

Jeg synes den er så smuk og så kan den samarbejde med min iMac.

Bruger I MacBook, ha ha?

6 kommentarer:

  1. Har ogaå en macbook air, den er bare lyn hurtig, og lækker! :)


    HIlsen Ida:)
    http://mind-blows-by-ida.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Og stort tillykke med den! :D

    SvarSlet
  3. har selv en macbook pro og jeg elsker den! Den er perfekt til mig! Dog synes jeg den er lidt for stor og tung at have med i skolen så der bruger jeg min ipad, haha :-)
    Knus
    ditteblom.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha hvor skønt! Jeg har ikke nogen iPad, men til gengæld vejer en MacBook Air jo næsten ikke noget... Jeg har bære den med en hånd :o

      Slet