torsdag den 27. september 2012

lidt vaneligt og lidt usædvanligt


I dag stod jeg op kl. 05:00 og lavede en kop the. Dette irriterede min far ret meget, fordi det nok larmede lidt... Men jeg kunne simpelthen ikke sove mere, så jeg satte mig til at tegne. Melder mig snart til "my strange addiction"... Eller... nej.

Da klokken så endelig nærmede sig 08:00 var jeg ved at komme for sent i skole. Men jeg kom til tiden og nåede morgensang og det hele! Ha ha.

Anyway så jeg -da jeg var i skole- på instagram at Laura havde modtaget mit brev, som jeg sendte afsted i går. Så jeg kunne slet ikke vente med at komme hjem og kigge i postkassen.

Da jeg så endelig fik fri og kom hjem, fløj jeg gennem den ene dør - tog nøglen til postkassen - og ud gennem den anden dør, for at tjekke. And guess what... Der lå sku et sødt lille brev til moi! Seriøst. I dag findes der ikke noget bedre end at modtage personlig post!
Da jeg så fik overtøjet af og kom ind på mit værelse(Læg venligst mærke til min tålmodighed og måden, jeg bare tager det hele helt cool på!) åbnede jeg ganske forsigtigt den første side af kuverten og FLÅEDE den sidste halvdel op. Som et vildt dyr. Ha ha... Og så betænksom som Laura nu er, havde hun vedlagt som hun selv har beskrevet det: lidt hyggeligt. Og jeg som troede, at jeg havde opnået toppen af hygge... Åh gud.

Jeg må snart i gang med at skrive et svar til hende!

Lige nu sidder jeg og drikker Nespresso og lytter til god musik. Alle de vaner, altså... Ha ha

Vi blogges

2 kommentarer:

  1. Åårh det er SÅ hyggeligt! tusind mange tak for dit overdrevede søde brev, mit er jo knap så langt, men vil skrive lidt mere om mig selv i det næste brev.

    Møøøs <3

    SvarSlet