mandag den 24. september 2012

Hej piger!
I dag har vi fået vores skolebilleder... Jeg Hader med stort H skolebilleder. Jeg ser altid virkelig dum ud, og i år er bestemt ingen undtagelse. Jeg havde nemlig besluttet mig for ikke at sætte hår eller noget, og fotografen har valgt at fange mit smil fra en rigtig hæslig vinkel... Vil næsten vove den påstand at mit billedet er en smule kubistisk.

I år har vi, fordi vi går i niende klasse, fået et fjollebillede. Hvis I ikke allerede har fundet mig på billedet, sidder jeg iført en sort jakke, hvid hovedbeklædning og solbriller... Yes, det er nemlig mig der sidder foran Abercrombie&Fitch-modellerne med en høne.

Ligenu sidder jeg med stearinlys, kaffe og god musik og tegner.

Kys

2 kommentarer:

  1. Camilla (din madonna du ved)24. september 2012 kl. 20.35

    Dine solbriller matcher modellernes mis -og du er hot som nonne <3

    SvarSlet