onsdag den 26. september 2012

Happy-blogger day

Så har Marie, den vilde kanin dikteret, at det i dag er "happy-blogger day". Dette har jeg selfølgelig tænkt mig at følge, fordi at det er en pisse god ide!

Så jeg vil bruge anledningen og dette indlæg til at takke de bloggere, der inspirerer mig allermest!


Først og fremmest er der den smukke og talentfulde Laura. Laura og jeg har det tilfælles, at vi begge er tvillinge-børn. Hvilket bare er mega fedt! Ha ha. 
Udover Lauras fine(ikke fint som i "fine nok" men som i "MEGET fine") tøjsmag, så er hun Virkelig Sindsygt Pisse God til at tegne, og dette er blandt andre gode grunde - i følge mig - grund nok til at kigge forbi hendes blog!
Find Lauras blog HER

Så er der bloggen, Victorias, ejet af Victoria. Victoria er en af de bloggere, der ligesom jeg selv rykker ret meget rundt og sletter gamle indlæg, starter på ny og den slags fjollede ting. Men på trods af den forvirring jeg altid synes der lidt opstår, følger jeg med ligemeget hvor hun rykker hen.
Dette skyldes, at Victoria har en eller anden utroligt mystisk evne til at fange sit publikum!
Find den smukke Victorias blog HER


Til næsten sidst, men ikke mindst, er der Clara med bloggen: Piger i silkeskjorter. Denne smukke Randers-pige har også rykket lidt rundt, men blogger nu på Piger i silkeskjorter. 
Jeg kunne godt blive lidt forelsket i Clara og hendes blog, ha ha. 
Find Claras blog HER

Så tak til disse bloggerinder for god underholdning og inspiration.

Til allersidst vil jeg lige takke nogle af de andre bloggerinder, jeg følger: LOVEANDLIVE, Vilde Kaniner, Laura Schuldt206 fashionbones og Emilie.

Kys

2 kommentarer: