mandag den 3. september 2012

Day Birger et Mikkelsen skirt



Hej tøser!
Da jeg tidligere i dag postede mine loppemarket-køb, spurgte Frederikke(Som jeg har lagt mærke til er en af dem der kommenterer mest på bloggen, Tak!), om jeg ikke ville vise nederdelen noget nærmere... So here it goes!

Jeg købte den for kr. 150 mener jeg nok. Den er lavet i 70% uld og der er et 'underskørte' i, hæ hæ. Den er i str. 36 men sidder ikke særlig stramt.

Hvis nogen er interesserede i at se hvordan den sidder på en barbiedukke(ja ja), er der et link til den: HER, hvor den kan fåes til halv pris, hvis man ellers kan passe en størrelse 40.

Vi blogges!

Ps. Frederikke(der er nævnt i indlægget) har også en rigtig fin blog, som i kan tjekke ud: HER.

8 kommentarer:

  1. Jamen, jeg synes at det er så vigtigt at folk får credit, for det de laver! Og tak for rosen af min blog :))))))))

    SvarSlet
  2. Super flot nederdel! Kan virkelig godt lide den - men jeg har dog et spørgsmål, som ikke rigtig har noget med nederdelen at gøre... Hvordan har du lavet de små videoer? Synes de er herre fede, men kan bare ikke finde ud af at lave dem selv! :-)
    Mange tak hvis du svarer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger noget der hedder gifyo.com :-p

      Slet
    2. Årh mange tak! Prøver det af nu, heh :-D

      Slet
  3. Hej!:-D
    Vi har nomineret dig til en liebster blog award, du kan læse mere om den på vores blog, hvis du er interesseret:-)

    isommerfugelenstegn.blogspot.com

    SvarSlet