mandag den 6. august 2012

Socks in pumps

kilde: http://eyeseaeverything.blogspot.dk/
Hvis jeg ikke var så sørgeligt elendig til, at gå i hæle, ville jeg skaffe mig et par ordenligt grimme pumps og rocke dem med et par tilpas fine sokker. Jeg har nemlig en ide om, hvor lækkert det ville se ud med en enkel sommerkjole eller shorts eller nederdel. (Mærk min begejstring over at de kan bruges til stort set alle 'sen'-sommer outfits.)

Jeg tror lige, at jeg aftaler med mig selv, at jeg erhverver mig sådan et par babyer. Så kan det jo være, at jeg automatisk lærer mig selv, at gå med dem. Ellers må det forblive en lille drøm(Ha ha)

Hvad synes I om ideen?

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke helt finde ud af, om jeg går ind for det eller ikke. Men jo - måske under de rigtige omstændigheder. Det ser meget fint ud på billedet i dit indlæg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selfølgelig under de rigtige omstændigheder!

      Slet