onsdag den 8. august 2012

pt.

I går sov jeg sammen med min veninde, Benedicte. Det var rigtig lang tid siden jeg havde set hende, fordi der ikke rigtig er nogle af os der har været til håndbold, efter at træningen er startet op igen.(Længere histiorie, haha.) Det var rigtig dejligt, at se hende igen.

Anyway: Da Benedicte var taget hjem tog jeg til Slagelse med min smukke kusine, Amanda(som kan ses på billede1.) Jeg fik købt 3 ting. Jeg viser nok to af dem i hvert fald på bloggen snart. Jeg havde ikke mit kamera med, så de billeder der er, er taget fra min mobil(Hvilket jeg finder mega uinteressant.) Så hvis I vil se nogle billeder, har jeg lagt mange ind på Instagram, hvor jeg hedder @amaliemariaj.
I Røde Kors købte Amanda dette net med 2 indere på. Jeg synes det var vildt grineren, at hun købte det. Hvad synes I om det? 

2 kommentarer:

  1. Fedt iPhone cover!! Følger dig nu :)

    Håber du vil tjekke min blog: http://priiicetag.blogspot.dk

    SvarSlet