søndag den 12. august 2012

Projekt: skab


Jeg har et sindsygt stygt tøjskab(link.) Det har før i tiden været tapet til med plakater, fotografier, tegninger og udklip. Jeg ville sådan ønske, at jeg havde et hvidtmalet karlekammerskab. Men nej; Jeg har et firkantet Ikea skab med flade flader og skarpe kanter. Slet ikke særlig elegant. Men hvis man nu ser det fra den gode side gør de flade flader, at jeg kan udsmykke det som jeg lyster. Jeg er pt. i gang med at udsmykke det med fotografier, udklip og tegninger i lyse farver, så der stadig er lidt sommer på mit værelse, når efteråret kommer (smart tænkt, ha ha.)

Jeg regner med, at lave en room-tour når jeg er færdig med mit lille projekt. Hvilket forhånbentligt sker en af de nærmeste dage. Jeg håber at jeg får tid til det selvom, at jeg i morgen starter i skole!

Vi blogges!

6 kommentarer:

  1. haha jeg synes alle har det skab! Har det også selv og mange af mine veninder med :-D

    SvarSlet
  2. Blev lige inspireret til at gøre det samme ved mit skab, har tænkt over det længe, men nu tror jeg, jeg gør det :D

    http://priiicetag.blogspot.dk

    SvarSlet