søndag den 12. august 2012

Nyt fra "Bedstes Butik"

Sweat/Kjole, Zucchini. 
Den er størrelse XL, så den er ret stor og kjoleagtig. Er sikker på, at den ser godt ud med bare ben og mine hvide nike-babyer.

Skjorte, Choise.
Jeg synes den er rigtig fin, og regner da med at komme til at bruge den meget til efteråret. Ha ha. 

Kjole, H&M.
Der er lidt 20'er, flapper-pige over den. Jeg elsker at den sidder løst uden at den er oversize.

Top, by SECOND FEMALE.
Jeg har endnu ikke fundet ud af, hvad jeg vil med denne top. Tror den kan dresse et sort eller hvidt outfit op. 
Som lovet ville jeg lige vise hvad jeg fik med hjem fra genbrugen i går. Der er kun én ting, der ikke er vist. En koksgrå sweat fra Stanfield. Den er superlækker, og den kommer nok i et outfit til efteråret!

Vi blogges

Ingen kommentarer:

Send en kommentar