søndag den 26. august 2012

My crib









Jeg er rigtig glad for mit værelse, men jeg bliver nok aldrig 100% tilfreds... Fx. er har mit gulv en mærkelig orange farve og mit tøj-skab er forfærdeligt at se på... Men ja. Jeg havde lovet, at jeg ville lave en roomtour når mit skab var lige i skabet (ha ha). Men siden jeg er begyndt i skole, har jeg ikke haft så meget tid til, at 'pynte' det. Lige nu overvejer jeg egentlig også bare, at spørge min mor, om man måske kan male lågerne hvide... Eller tapetsere dem hvide. Hmm

Er der nogen der har erfaring med at tapetsere eller male ikeaskabe? Ha ha

Vi blogges

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud! Kan godt lide det er så beige/hvid.


    knus bymettegravesen.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Jeg er fuldstændig forelsket i dit værelse! Synes det fremstår så rent og hyggeligt på samme tid.

    SvarSlet