tirsdag den 14. august 2012

Milkshake a la Camilla

I går da jeg var sammen med Camilla besluttede vi os for, at lave milkshakes. Camilla skulle lave dem fordi, at det menes, at jeg ikke egner mig i et køkken. Sidste gang vi skulle bage hjemme hos Camilla fik jeg lov, at gøre det. Jeg blandede i hvert fald tingene sammen(Ha ha.) Men det smagte så dårligt, at hendes mor smed det ud. Bum bum. Any way lavede camilla altså milkshakes. Jeg blev ved med at sige, at der skulle mere mælk og fløde i, men hun syntes at den blev for tynd, så hun kom bare frugt, frugt, bær og frugt i. Så det endte med at blive en lidt smoothieagtig drik. Så fortalte hun mig, at hun aldrig har smagt milkshake før og ikke ved hvordan det skal smage.
På trods af, at det ikke blev miklshake smagte det fiiint!

Vi blogges

8 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin blog du har, kom tilfældigvis forbi, men det er bestemt ikke sidste gang!! :)
    Hvis du har lyst til at læse om mit udvekslingsophold i frankrig, der starter næste søndag - skal du være meget velkommen til at kigge forbi min blog! Det vil betyde meget!!
    www.katrineisabella.dk
    Knus

    SvarSlet
  2. Uanset om hvem der har lavet dem, ser det rigtig lækkert ud. :) Rigtig fin blog også <3

    Kh Loulou fra http://tankestrejfblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Undskyld sproget, men fuck hvor ser det bare god ud! Eeelsker virkelig sugerørene <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nogle vildt dårlige sugerør som ser skide godt ud! Haha

      Slet
  4. Jeg elsker de sugerør, de er for frække! Hvor har du købt dem?

    /Victoria
    www.victoriakraft.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er Camillas. De er købt i Bahne :)

      Slet