torsdag den 23. august 2012

milk with coffee


Når jeg drikker kaffe, er det helst om morgenen og med masser af mælk i. Min søster har en mælkeskummer og jeg elsker skummet mælk. Men når jeg er hjemme må jeg jo finde andre metoder end lige en mælkeskummer til at få skummet mælk i kaffen. Ha ha. Så jeg har altså gjort mig den opdagelse at man kan skumme mælk i en blender. Ja. Så okay hvis der er nogle der er interesserede i hvordan jeg laver mig et glas mælk med kaffe, så:

Du skal bruge:
1/5 glas kaffe
1/2 glas mælk

Fremgangs måde:
1. Hæld mælket i en blender og "blend" det til det får en lidt skummet konsistens.
2. Lav kaffen (Hjemme hos mig har vi en nespresso-maskine, så det jo nemt nok)
3. Hæld det 'blendede' mælk ned i kaffen, så det ser ud som på øverstebillede.
4. Rør rundt i det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar