søndag den 19. august 2012

Less is more

Kjole, Secondhand.


Hej piger!
I dag har jeg taget et par 'outfit'-billeder. De er lidt anderledes end mine outfit-billeder plejer være. Men det er jo sjovt og spændende, at variere det lidt. 
I dag har jeg danset 40 minutters zumba med min mor, nydt det gode vejr, stenet computer(pinligt) og været på stranden med min mor og bror, hvor jeg lige lærte mig selv at svømme. I skrivende stund lytter jeg til en eller anden One Direction-spilleliste. Det er egentlig meget hyggeligt, ha ha.

Vi blogges

8 kommentarer:

  1. Elsker det sidste billede! Et eller andet vildt æstetisk over det!

    SvarSlet
  2. Så fine billeder, du er smuk selvom du ser sur ud hehe:P
    Synes os sidste billede er cool!

    -Barbara

    SvarSlet
  3. Kan du ikke svømme?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg jo lært :)

      Ej, har godt kunne svømme lidt... Men jeg får bare krampe

      Slet
  4. Du ser rigtig flot ud! Og din kjole også :-)
    Du ser ud som om du har et rigtig flot og markeret ansigt - lige til en model! Uden pis

    http://soedesofieskriver.blogspot.dk/

    SvarSlet