tirsdag den 14. august 2012

I can feel it

Jeg kan sindsygt meget mærke, at skolen er startet igen. Jeg har HELE tiden noget, at tage mig til (Selvom at jeg ikke er på facebook.) Det er vildt dejligt, at komme igang igen (lige indtil det begynder, at blive hårdt.) Vi er allerede begyndt, at få lektier for. Jeg håber, at vi er klar om undet et år (åh dog), når vi skal til eksamen.

Min klasse er i år blevet it-klasse, så det betyder at vi også skal sætte os ind i nogle computer-programmer, hvilket ikke gør 'alt det vi skal nå-bunken' mindre. Men forhåbentligt gør det det hele bare lidt nemmere.

Er I også startet i skole? Eller starter I først i morgen?

2 kommentarer:

  1. hejsa!

    Du modtager nu en Liebster Blog Award.
    Du kan læse om hvad du skal gøre på min blog i det indlæg fra idag.
    Tillykke med det.

    liseklinge.blogspot.dk

    SvarSlet