fredag den 3. august 2012

Hej piger. I dag har jeg været sammen med Camilla (Min bff, I ved.) Vi har bagt muffins, været i Slagelse og så har vi taget outfitbilleder. Jeg skal sove her hos Camilla, og når vi ellers har blogget færdig skal vi se tøsefilm(Samme Dag Næste År, med den smukkeste Anne Hathaway.)

Strik og shorts, H&M.
Strikken købte jeg i dag og den er vildt dejlig. Shortsene købte jeg inden sommerferien og de er virkelig perfektion(Lige indtil man har siddet ned og udvidet dem til dobbelt størrelse, haha!)  

Om lidt laver vi, Camilla og jeg, et indlæg med Camillas outfit. Det kan I godt glæde jer til. 

4 kommentarer:

  1. Hold da helt op!!!

    SvarSlet
  2. Virkelig fedt armbånd (guld)!!! Hvor er det købt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har fået det i feriegave af Camilla. Hun har købt det i London. :-)

      Slet