lørdag den 4. august 2012

Frida G


Jeg ejer ikke billederne
Jeg har altid været en smule forelsket i mennesker med store læber, flyve-ører, mellemrum mellem tænderne eller andre finurlige træk. Og dette kan tydeligt ses, hvis man kigger tilbage på mine yndlings-modeller gennem tiden(Især de der store læber, ha ha)

MEN for tiden er jeg den førnævnte forelskelse utro. Jeg er nemlig faldet pladask for Frida Gustavsson. Hun kunne ligeså godt være naboens datter, men alligevel har hun lige dét ekstra. Hendes ansigt er så fint og meget skandinavisk(Hvilket egentlig ikke er underligt, da hun kommer fra Sverige.)

4 kommentarer:

  1. Virkelig god blog, Amalie-Maria. Fandt den via. min blog, hvor at du havde skrevet en rigtig sød kommentar. Du fortjener virkelig flere læsere, du har nu fået et nyt medlem, på google friend connect. :)

    SvarSlet
  2. Hun er simpelthen bare smuk og en vildt god model! :)

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.dk/

    SvarSlet