onsdag den 1. august 2012

Dejligt vejr og larmende naboer.



T-shirt, H&M. Shorts, DIY. Sko, Nike AF-1(Så smukke). Ur, IceWatch(Det er for stort og et år gammelt, normalt er jeg ikke fan af det og har faktsik aldrig brugt det, men synes det trækker outfittet en tand op.)

Hej piger!
Jeg synes godt nok vejret har været lækkert idag. Jeg har hele dagen ventet på regn og gråvejr, men ne-nej. Det var først her for to timers tid siden jeg så i øjnene at vejret er og fantastisk og fik taget mig mod til, at gå ud. Udover det har jeg hele dagen læst alle mine gamle Elle-blade igennem(I ved, dem jeg ellers kun plejer at kigge billeder i... Sådan er jeg nemlig; Luddoven og ikke til at få til at læse noget som helst.) Anyway så beskæftigede jeg mig i en times tid i haven; Med at tage outfit billeder og slappe af med min dyne og god musik(I modsætning til mine larmende naboer, der råber til hinanden og slår græs, er Lukas Graham meget populær, når jeg ligger og steger i haven).

Nyder I vejret? 

4 kommentarer:

  1. Hvor ser du godt ud! Jeg nyder bestemt også det gode vejr! :-)

    SvarSlet
  2. Vildt fint outfit!
    Du har ret.. Uret giver bare looket en lækker detalje :-)

    xx

    SvarSlet