mandag den 9. juli 2012

Nyt - Fødselsdag + Jeg tegner


1) Skitsesæt som indeholder: skitseblok med 50 sider, 8 tegneblyanter, 1 blyantspidser, 1 knetgummi og 2 tegnestubbe. 2) Kultegnesæt som indholder: tegneblok med 50 sider, 6 kulblyanter, 1 blyantspidser og 1 tegnestub. 3) Derwent tegneblyanter fra 6B til 4H. 4) Lis Sørensen 3CD, som jeg fik af min mormor, fordi jeg sagde at jeg ønskede mig en CD med Lis Sørensen, fordi jeg er helt forelsket i en af hendes sange. 5) Skitseblok med 40 sider. 6) Igår Var I Dag I Morgen af Jay Asher(Som har skrevet min yndlings bog: Døde piger lyver ikke)

Jeg havde fødselsdag i går, og fejrede lidt af dagen hos min mormor, meget af dagen sovende i bil og det sidste af dagen hjemme, hvor jeg begyndte dette lille projekt:

Som jeg 'færdiggjorde' her til morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar