onsdag den 18. juli 2012

Juli favoritter

I solskinsvejr:



1) Sort t-shirt fra H&M med blonde-detalje. 2) Sorte flatforms fra Jette Riis 3) Alt for store cowboyshorts fra H&M.
Lige i øjeblikket er jeg meget betaget af de meget mørke nuancer og sort. Udover at det kan være rigtig fint og kan mixes på kryds og tværs, er det praktisk, og svært at lave pletter på(Haha). Hvis solen skinnede og vejret tillod os at rende rundt udenfor, ville disse tre items nok være nogle af dem jeg ville bruge mest.

I regnvejr:


1) Hunter gummistøvler. 2) Burberry secondhand jakke 3) Hvid Vero Moda strik 4) Stribet Less&Loft sweater 5) Brun Vero Moda strik
Meget af sommeren har jeg tullet rundt i store sweatre, sokker og cowboybukser eller strømpebukser. Hvis jeg har haft mindre tøj på, har jeg ligget under dynen og set film.
 Kultur:
1) Den CD jeg hører mest i øjeblikket er Rickie Lee Jones, udover det har jeg et par afspilnings-lister på youtube. 2) Jeg er faktisk i gang med at læse to bøger, men jeg er kommet længst i Den Enes Død, så den tror jeg, at jeg læser først. 3) Jeg bruger meget tid på at øve mig i at tegne, det er virklig hyggeligt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar