torsdag den 19. juli 2012

I øjeblikket hører jeg:

James Blake - Limit to your love
Allerede fra den første akkord er sangen fængslende, og i al dens enkelthed, er den ret genial. Sangen har kun to vers, som der bliver gentaget og gentaget.
Bon Iver - I can't make you love me
Virkelig smuk sang. Jeg kunne lytte til den dagen lang. Den er så rolig og sigende.
Lana Del Rey - Driving in cars with boys
Igen: Et fantastisk nummer. Jeg er virkelig betaget af Lana Del Rey. Hendes stemme falder lige i min smag og hendes tekster er geniale.
Coldplay & Rihanna - Princess of China (Acoustic)
Jeg må indrømme, at jeg ikke har samlet mod til, at lytte til original-nummeret. Jeg er nemlig ikke så glad for det alt for vilde pop, men jeg syntes simpelthen, at titlen var så fin, at jeg måtte finde en akustisk version(less is more, haha) Det er så fint et nummer, og omkvædet er ret godt, at rocke med til.
Ed Sheeran - The A-Team (Acoustic)
Igen har jeg taget en akustisk version af et pop nummer. Jeg har hørt originalen og jeg er helt vild med den. MEN stadig er jeg på akustisk-holdet(I ved, dem der klapper i hænderne over simplificeret musik)
Nat King Cole - Smile
FANTASTISK sang. Den holder virkelig. 

2 kommentarer: