tirsdag den 31. juli 2012

AF-1


Hej piger!
Fra fredag til lørdag i sidste uge var jeg i København for, at besøge min storesøster. Fredag var vi lidt sammen med min onkel, fætter og kusine, var en tur i pool/gratis friluftsbad(haha). Senere tog vi på Bakken, hvor vi prøvede alle de vilde(efter min skala) forlystelser og spiste aftensmad.

Lørdag havde vi planlagt, at tage i eksperimentariet eller planetariet, hvis det blev dårligt vejr. Men det regn, vi var blevet lovet kom aldrig, så vi tog på strøget. På strøget købte jeg de ovenstående Nike air force 1. Jeg er helt vildt glad for dem, de er både smukke og praktiske. Jeg købte ikke andet, da de næsten kostede en månedsløn. På trods af, at jeg ikke købte mere, fik jeg dog mere med hjem; både til mindebogen og tøjskabet. Jeg skal nok vise nogle af tingene snart!

4 kommentarer:

  1. Fed blog ! (:

    Skal vi evt. følges? - Smid en kommentar til bloggen hvis det er ! (:

    -Signe ! (:
    http://signechristensen.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er frivilligt, at følge min blog og jeg følger selfølgelig din blog, hvis jeg har lyst :-)

      knus

      Slet
  2. De er så super fede! Jeg går og virkelig craver et par sneakers (ved dog ikke hvilke endnu, haha) hvor købte du dine Air Force henne? Altså hvilken butik? :-)
    Knus
    Jose
    veryimportantpassion.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. de er købt i Foot Locker på Strøget, jeg er så glad for dem!

      Slet